۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۸:۱۷

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر خبر داد:

وداع با ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) در نقاط مختلف استان بوشهر

وداع با ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) در نقاط مختلف استان بوشهر

بوشهر - رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر گفت: مراسم وداع با ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) با مشارکت هیئت‌های مذهبی در شهرهای مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشاد نوشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در استان بوشهر ساخته و تکمیل شد.

وی از برگزاری مراسم وداع با ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این مراسمات با همکاری و مشارکت شوراهای هیئت‌های مذهبی این شهرها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر ادامه داد: از همه مسئولان و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز خواسته‌ایم که با تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای استقبال باشکوه و پرشور از کاروان علمدار کربلا وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) روز ۱۴ مهرماه از مسیر نوار ساحلی به شهر دلوار و سپس به شهر بردخون منتقل می شود و در این شهرها و مسیر ساحلی مراسمات مختلفی برگزار خواهد شد.

نوشادی بیان کرد: روز ۱۵ مهرماه در شهر دیر و روز ۱۶ مهرماه نیز در شهرستان کنگان مراسمات مختلفی با حضور مردم این مناطق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مراسمات در کنگان، ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) از شهرستان‌های دشتی، دشتستان، گناوه و دیلم و سپس از از خوزستان و ایلام عبور کرده و وارد عراق خواهد شد.

سخنگوی شورای هیئت‌های مذهبی کشور تاکید کرد: از هیئت‌های مذهبی استان خوزستان و شهرهای محل عبور این ضریح نیز می‌خواهیم که با همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسمات استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)اقدام کنند.

نوشادی ادامه داد: رئیس و اعضای ستاد عتبات عالیات استان بوشهر و همچنین استادکاران و فعالان کارگاه ساخت ضریح تلاش بسیار زیادی برای ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) داشتند که لازم است از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) روزهای ۱۷ تا ۲۰ محرم در کربلای معلی نصب خواهد شد.

کد خبر 2933008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha